Правильна організація кадрового діловодства має значення. Саме у кадрових службах громадяни укладають трудовий договір, знайомляться із правилами внутрішнього розпорядку, умовами праці, побуту, відпочинку, перспективами професійного зростання.
Правильна організація кадрового діловодства має значення. Саме у кадрових службах громадяни укладають трудовий договір, знайомляться із правилами внутрішнього розпорядку, умовами праці, побуту, відпочинку, перспективами професійного зростання.
Основні напрямки організації кадрового діловодства:
- Упорядкування розпорядчих документів з особового складу (по кадрам).
- Організація документообігу, забезпечує оперативний контроль за рухом документів та виконанням доручень керівництва у роботі з кадрами.
- Організація контролю над виконанням документів, передусім наказів по кадрам.
- Розробка, виготовлення та придбання необхідних для роботи бланків документів (бланки наказів, документів особистої справи, атестаційного листа тощо).
- Облік особового складу при прийнятті, перекладі та звільненні працівників.
- Облік та реєстрація документів з кадрів.
- Облік заохочень та дисциплінарних стягнень.
- Облік надання відпусток.
- Облік змін, що стосуються особи працівника.
- Облік стану підготовки, перепідготовки та атестації кадрів.
- Оформлення, ведення та облік трудових книжок.
- Складання номенклатури справ з кадрового діловодства, їх оформлення та ведення.
- Оформлення документів призначення пенсій.
- Підготовка документів для державної статистичної звітності.
- Підготовка документів для звітності, що подається до державної служби зайнятості.
- Підготовка документів для архівного зберігання.