Кадрове діловодство

Правильна організація кадрового діловодства має значення. Саме у кадрових службах громадяни укладають трудовий договір, знайомляться із правилами внутрішнього розпорядку, умовами праці, побуту, відпочинку, перспективами професійного зростання.

Правильна організація кадрового діловодства має значення. Саме у кадрових службах громадяни укладають трудовий договір, знайомляться із правилами внутрішнього розпорядку, умовами праці, побуту, відпочинку, перспективами професійного зростання.

Основні напрямки організації кадрового діловодства:

  • Упорядкування розпорядчих документів з особового складу (по кадрам).
  • Організація документообігу, забезпечує оперативний контроль за рухом документів та виконанням доручень керівництва у роботі з кадрами.
  • Організація контролю над виконанням документів, передусім наказів по кадрам.
  • Розробка, виготовлення та придбання необхідних для роботи бланків документів (бланки наказів, документів особистої справи, атестаційного листа тощо).
  • Облік особового складу при прийнятті, перекладі та звільненні працівників.
  • Облік та реєстрація документів з кадрів.
  • Облік заохочень та дисциплінарних стягнень.
  • Облік надання відпусток.
  • Облік змін, що стосуються особи працівника.
  • Облік стану підготовки, перепідготовки та атестації кадрів.
  • Оформлення, ведення та облік трудових книжок.
  • Складання номенклатури справ з кадрового діловодства, їх оформлення та ведення.
  • Оформлення документів призначення пенсій.
  • Підготовка документів для державної статистичної звітності.
  • Підготовка документів для звітності, що подається до державної служби зайнятості.
  • Підготовка документів для архівного зберігання.